ابزارهای بازاریابی دیجیتال(دیجیتال مارکتینگ)
چهارشنبه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۱، ۰۲:۵۳ ق.ظ
ابزارهای بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ
ابزارهای بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ|موارد زیر نمونههایی از ابزارهای بازاریابی دیجیتال محسوب میشوند و انتظار میرود یک دیجیتال مارکتر بر آنها مسلط باشد:
+بازاریابی توسط موتورهای جستجو (SEM) [شامل ترافیک ارگانیک و خریداری شده]
+بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو)
+بازاریابی محتوا (Content Marketing)
+بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing)
+بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)
+استراتژی محتوا (Content Strategy)
+تبلیغات بر اساس کلیک (PPC)
+اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)
+تبلیغات بنری (Banner Advertising) و تبلیغات همسان (Native Advertising)
+ایمیل مارکتینگ
+بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ (یا اصطلاح قدیمی آن: تبلیغات موبایلی)
+بازاریابی از طریق همکاری در فروش (Affiliate Marketing)
+تولید محتوا
+بازاریابی ویروسی دیجیتال (Digital Viral Marketing)
گاهی در فهرست ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، به تبلیغات هدفمند و سفارشی شده (Targeted Advertising) و نیز تبلیغ مستقیم (Native Advertising) هم اشاره میشود.
- ۰۱/۰۱/۳۱
- ۳۰ نمایش