فاکتور های سئو اینستاگرام
فاکتور های سئو اینستاگرام
فاکتور های سئو اینستاگرام|به طور کلی، سئو یک هنر محسوب میشود که با علم توام شده است. در سئو، چه برای وب سایت چه برای اینستاگرام، هیچ فرمول دقیقی وجود ندارد که حساب شما را به رتبه های برتر نتایج جستجو برساند؛ اما خوشبختانه سیگنالهای زیادی برای بهینه سازی حساب اینستاگرام وجود دارند که در ادامه آن ها را بیان خواهیم کرد.
عبارات کلیدی
بدیهی است که آنچه شخص در نوار جستجو تایپ میکند، مهمترین سیگنال برای جستجو است. بر اساس عبارات جستجو شده توسط کاربر، اینستاگرام به دنبال نامهای کاربری، بایوگرافیها، هشتگها، تگهای مکانی و سایر موارد مرتبط میگردد و نزدیکترین نتیجه را به عبارتی که جستجو شده است، نمایش میدهد. به همین دلیل باید بدانید که کاربران از چه عباراتی برای جستجوی محتوایی مشابه محتوای شما استفاده میکنند.
ابزار هایی مانند Google Trends، Hootsuite Insights و سایر ابزارهای مشابه میتوانند به شما کمک کنند تا در مورد عباراتی که مردم برای جستجوی موضوعات مرتبط با کسبوکار شما استفاده میکنند، اطلاعات مناسبی کسب کنید.
فعالیت کاربران
این گزینه شامل هشتگ ها و حساب هایی است که کاربران دنبال مینند و با آنها تعامل داشتهند. پستهایی را که یک کاربر در گذشته مشاهده کرده و اکانتها و هشتگهایی که با آنها تعامل میکند، رتبه بالاتری نسبت به موارد مشابهی دارند که از تعامل کاربری کمتری برخوردار هستند.
سیگنال های محبوبیت
محتوایی که نزد کاربران محبوب باشد به احتمال زیاد در نتایج جستجو اینستاگرام رتبه بالاتری را کسب خواهد کرد. اینستاگرام با استفاده از معیار هایی مانند تعداد کلیکها، لایکها، اشتراکگذاری، فالو کردن یک حساب و… میزان محبوبیت محتوا را تعیین میکند. یکی از مواردی که میتواند به محبوبیت محتوای شما کمک کند، انتخاب زمان مناسب برای انتشار است. انتشار در زمان مناسب برای ایجاد تعامل بین محتوا و کاربران بسیار مفید است. این تعامل اولیه یکی از موارد نشاندهنده محبوبیت محتوا است.
- ۰۱/۰۲/۰۱
- ۶ نمایش