استخدام کارشناس تولیدمحتوا و دیجیتال مارکتینگ و طراح سایت در تهران

ساخت محتوا و بازاریابی اینستاگرام و طراحی سایت و انواع خدمات مارکتینگ در تهران

استخدام کارشناس تولیدمحتوا و دیجیتال مارکتینگ و طراح سایت در تهران

ساخت محتوا و بازاریابی اینستاگرام و طراحی سایت و انواع خدمات مارکتینگ در تهران

محمد سجاد پهاوانی کارشناس دیجیتال مارکتینگ و انواع خدمات تولید محتوا در تهران
شماره تماس:09371087109

سئو اینستاگرام در گوگل

پنجشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۳:۳۳ ب.ظ

سئو اینستاگرام در گوگل

سئو اینستاگرام در گوگل|برای اینکه فروش خوبی داشته باشید، محبوبیت به تنهایی در اینستاگرام کافی نیست. نباید تنها به خود اپلیکیشن اینستاگرام بسنده کنید. سئو پیج اینستاگرام در گوگل باعث می شود که کاربران بیشتر و هدفمندتری به سوی اکانت شما روانه شوند. اما دیده شدن و ایندکس شدن اکانت اینستاگرام در گوگل به دلیل عدم توانایی و محدودیت crawl کردن ربات‌های گوگل در حساب اینستاگرام، به سادگی امکان پذیر نیست و نیاز به انجام عملیاتی خاص دارد. ابتدا باید قدم‌های مربوط به ثبت پیج اینستاگرام در گوگل را برداشت.

ثبت اینستاگرام در گوگل

ثبت اینستاگرام در گوگل جهت بهینه کردن پیج اینستاگرام و افزایش فروش، الزامی است. اما چطور؟؟ با گام های زیر:

فاکتورهای اینستاگرام

آموزش سئو اینستاگرام بصورت گام به گام,بهینه سازی پیج اینستاگرام,سئو اکانت اینستاگرام

 

با درک گام‌های بالا یاد می‌گیرید که چطور پیج اینستاگرام خود را به گوگل بشناسانید. این مسئله اصلا سخت نیست، ابتدا باید کلمات کلیدی مهم حوزه کاری و برند خود را از طریق سرچ در گوگل یا اینستاگرام شناسایی کنید. برای مثال، حرفه شما سئو سایت است، آموزش سئو، سئو وردپرس، سئو سایت و… کلمات مهم این حوزه هستند.

در گام دوم باید براساس کلمه کلیدی شاخص یا برند خود یک نام دهن پر کن برای اکانت اینستاگرام خود انتخاب کنید، طوری که معرف برند و کار شما باشد.

در گام سوم، بیوگرافی پیج خود را براساس همین کلمات کلیدی شاخص بهینه نویسی کنید، لینک سایت خود را قرار بدهید، خودتان و هدفتان را جامع و مختصر معرفی کنید. در گام چهارم، کپشن های عکس ها، ویدئو ها و پست های خود را حداقل در دو الی سه پاراگراف براساس کلمات کلیدی مهم، بهینه نویسی کنید، سعی کنید پاراگراف اول را با کلمات شاخص، طوفانی شروع کنید.

اما گام پنجم، مربوط به بهینه کردن هشتگ ها براساس کلیدواژه های لیست شده است. حتما 20 الی 30 هشتگ مرتبط با عبارات کلیدی خوب، بسازید. در ششمین گام مطمئن شوید که پیج خود را با غیر فعال کردن آیکون Privacy Account در قسمت Settings، عمومی کرده اید. حال وارد گام هفتم که بیزینسی کردن حساب اینستاگرام است، هر چند به این گام مهم در بخش های قبلی اشاره کردیم، اما به قدری مهم است که باید دوباره ذکر کرد.

از قسمت  Settings→Account→Switch to professional account، به اکانت بیزینس سوئیچ کنید.

و اما قدم هشتم که خیلی خیلی مهم است، اگر سایت یا وبلاگی دارید، از پیوند زدن مستقیم صفحات سایت به لینک دقیق پست های اینستاگرام غافل نشوید. یعنی از محتوای مربوط و مشابه سایت، به یک پست اینستاگرام در پیج خود دقیقا و مستقیما لینک بدهید. کپی دقیق لینک هر پست را از سه نقطه بالای پست ها در اینستا بردارید. اینگونه کاربران، مستقیما از گوگل وارد اینستاگرام می شوند.

در آخرین قدم، از طریق سایت  Graph Knowledge ، Schema.org، برای گوگل تعیین کنید که برند شما در کدام شبکه های اجتماعی یا کانال ها و با کدام اکانت فعال است. سعی کنید با یک نام یا برند واحد در همه جا ظاهر شوید.

شما با هر گامی که در جهت سئو اینستاگرام در گوگل بر می دارید، بازدید های پیج خود را افزایش و قطعا فروش خود را چندین برابر می کنید.

  • استخدام کارشناس نیمه وقت تولیدمحتوا و دیجیتال مارکتینگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی